הכירו את המכונית העל קולית: מהירות של 1600 קמ"ש

המטרה: הצבת רף מהירות של 800 מייל בשעה שהם 1,280 קמ"ש, המקום שנבחר למשימה ההרפתקנית הוא אגם יבש ורחב ידיים בדרום אפריקה
admin2 1 Comment on הכירו את המכונית העל קולית: מהירות של 1600 קמ"ש

יש לה ארבעה גלגלים, משקלה 13 וחצי טונות והמנוע שלה מספק 135 אלף כוחות סוס. זו המכונית העל קולית שתנסה לשבור את שיא המהירות על הקרקע ולחצות את רף האלף מייל לשעה • מדובר באחד הפרויקטים המאתגרים והמסובכים ביותר בתחום ההנדסה

צילום: צילום מסך
המטרה: הצבת רף מהירות של 800 מייל בשעה שהם 1,280 קמ"ש, המקום שנבחר למשימה ההרפתקנית הוא אגם יבש ורחב ידיים בדרום אפריקה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העתיד כבר כאן- הכירו את המכונית העל קולית: יש לה ארבעה גלגלים, משקלה 13 וחצי טונות והמנוע שלה מספק 135 אלף כוחות סוס. זו המכונית העל קולית שתנסה לשבור את שיא המהירות על הקרקע ולחצות את רף האלף מייל לשעה, כלומר מהירות של 1,600 קמ"ש.

בשלב הראשון של הפרוייקט יתקיים בחודש אוקטובר הקרוב ישתתפו בו מעל 250 חברות שונות ברחבי העולם, המטרה: הצבת רף מהירות של 800 מייל בשעה שהם 1,280 קמ"ש, המקום שנבחר למשימה ההרפתקנית הוא אגם יבש ורחב ידיים בדרום אפריקה את הציוד הנלווה יעבירו לשם ב-15 מכולות גדולות במשקל מאה טונות באמצעות אוניה כאשר צוות של 50 טכנאים ומהנדסים מתחומים שונים יגיעו גם הם לניסוי החשוב.

המכונית עצמה תגיע אחרי הגעת הציוד ובתום בדיקות ונסיעות מבחן שיערכו באנגליה במהירויות נמוכות יותר של 300 קמ"ש בלבד ובהמשך תגיע בהובלה אווירית לדרום אפריקה עם ציוד משלה במשקל כולל של 95 טונות.

למעשה מדובר באחד הפרויקטים המאתגרים והמסובכים ביותר בתחום ההנדסה שמשלב בתוכו תחומים רבים ופורצי דרך בתחום הטכנולוגיה שישמשו תעשיות שונות בשנים הבאות ומכאן חשיבותו. מי שיזכה להיות האיש בתא הנהג הוא טייס חיל האוויר הבריטי לשעבר אנדי גרין, כאשר הוא עצמו מלווה את הפרויקט שנים רבות ותורם מניסיונו הרב.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כמה כסףף על שטטווייוותתת!!!!!1